ריח רע במשרד: כיצד נתמודד עם התופעה באופן יעיל וחסכוני?

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    ריח רע במשרד הוא ללא ספק תופעה מטרידה אותה רצוי לנטרל בהקדם, בשל שלל סיבות שונות. חשוב לזכור כי משרד הוא בית עסק אשר מתאפיין לרוב בקבלת לקוחות, וכאשר קיים בחלל העסק ריח רע, הדבר לרוב יוצר רושם שלילי במיוחד על האנשים המבקרים במשרד. בנוסף, ריח לא נעים הוא עניין אשר עשוי להשפיע מאוד על האנשים שנאלצים להתמודד איתו – הן פיזית והן נפשית, ובין היתר, לגרום לתופעות כמו כאבי ראש, עצבנות, חוסר ריכוז, אי שקט וחוסר סבלנות. כל התופעות הללו, כמובן, עשויות להשפיע לרעה על ביצועי העובדים, וכתוצאה מכך – על המשרד כולו. אז כיצד ננטרל ריחות רעים במשרד באופן יעיל, מהיר וחסכוני? לפניכם מספר טיפים והמלצות שכדאי ליישם.
    ריח רע במשרד: כיצד נתמודד עם התופעה באופן יעיל וחסכוני?

    הקפידו על ניקיון תכוף ויומיומי

    בשונה מחללים כמו הבית הפרטי שלנו, המשרד הוא חלל המתאפיין בתחלופה ותנועה רבה של אנשים – עניין אשר עלול להוביל להצטברות מהירה של לכלוך כמו חול, אבק ועוד. הצטברות של לכלוכים עשויה להוביל בסופו של דבר לריחות לא נעימים, ועל כן, חשוב להקפיד לנקות את המשרד על בסיס יומיומי – ובכלל זה ניקוי האבק והרצפות.

    אווררו את החדר על בסיס קבוע

    אוורור חלל המשרד הוא עניין מהותי וחשוב, לא רק בשל הצורך לאוורר את הריחות המצטברים בחלל החדר, אלא גם בשל העובדה שחללים סגורים מתאפיינים ברמה גבוהה של זיהום אוויר. אם זה מתאפשר, הקפידו לפתוח את החלונות בחלל המשרד למספר שעות, לפחות אחת ליום.

    עשו שימוש באמצעים לבישום חללים

    למרבה הצער, אמצעים רבים לבישום חללים גוררים אחריהם עלויות גבוהות, כמו גם לא מעט פעולות תחזוקה. מסיבה זו, מומלץ לבחור באמצעי בישום זולים ואפקטיביים יחסית, בהם ניתן להשתמש לפי הצורך. נרות ריחניים גדולים ואיכותיים, למשל, יכולים להוות פתרון נפלא לבעיה הזו. ניתן להדליק את הנרות לפרק זמן מסוים (כתלות בגודל החדר) מיד לאחר הניקיון, וכך לשמור על ריח נעים וטוב בחלל החדר בהוצאה מינימלית. רוב הנרות הריחניים מתהדרים בעיצוב יפה וייחודי, כך שהם יוכלו לשמש אתכם גם לצרכי דקורציה.