שירות ואחזקה למעליות

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    שירות ואחזקה למעליות

    אחזקת מעליות הינו שירות חשוב מאין כמותו בכל בניין בו קיימת מעלית. המעליות משמשות את דיירי הבניין באופן שוטף, ולכן, יש לשמור על תקינותן ואחזקתן על בסיס קבוע. יש לזכור כי ככל שהמעלית מתוחזקת יותר, כך היא זמינה יותר לדיירי הבניין, ותוכלו להימנע מתיקונים חוזרים ונשנים של המעלית, היות ורכיבי המעלית נשחקים ומתבלים עם הזמן. ככל שהבלאי מחמיר, הוא נותן את אותותיו על פעילות המעלית, ורצוי להימנע מכך מבעוד מועד.

    כיצד נבחר חברה לצורך אחזקת המעליות בבניין?
    ראשית, יש להחליט על איזה סוג ביטוח הנכם מעוניינים לרכוש. יש להגדיר את המפרט, את הדברים שתרצו שיכללו בביטוח (כמו, למשל, החלפת חלקים של המעלית בהנחה כלשהי) וכדומה, ולבחון עלויות בהתאם. שנית, רצוי לבחור בחברה לה ניסיון וותק רק שנים בתחום, וזאת על מנת להימנע מעוגמת נפש העלולה להתעורר עקב טיפול לקוי או לא מקצועי במעלית, וכך – לחסוך עלויות טיפול בהמשך. חברה טובה באמת לאחזקת מעליות לא תתפשר על בטיחות המעלית, מפיצי ריח מקצועיים ותבצע בדיקות תקופתיות, שיסייעו, בתורן, לטפל בבעיות טרם התפרצותן.

    הד מעליות
    שירותי האחזקה למעליות הכרחיים ביותר לשמירה על בטיחות דיירי הבניין, ולכן, רצוי לבחור בחברה המספקת טיפול מהיר בתקלות, חילוץ ללא תשלום ושירות מסביב לשעון. אנו בהד מעליות בעלי ניסיון מקצועי של עשרות שנים בטיפול במעליות ובתקלות שונות העלולות להתעורר בהן. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.