שיפוץ מכני למעליות

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    שיפוץ מכני למעליות עם המומחים של הד מעליות

    שיפוץ מכני למעליות הינו סוג של שיפוץ, המיועד לטפל בבעיות מכניות המתעוררות במעלית הקיימת בבניין. מדובר, למעשה, בשיפוץ שמטרתו שמירה על המעלית ועל אורך החיים שלה, או לחילופין טיפול בבעיות שכבר קיימות, ולא על שיפוץ לצרכים דקורטיביים או לצורך עיצוב של המעלית מחדש.

    מה כולל שיפוץ מכני למעליות?
    השיפוץ המכני כולל את כל הדברים המכניים להם זקוקה המעלית לצורך פעילותה התקינה: החל מהחלפת מנוע חשמלי, ועד לטיפול והחלפת דלתות התא ושאר המערכת המכנית, כגון החלפת הכבלים, בדיקת בלימת המעלית, החלפת הלחצנים, החלפת לוח הפיקוד וכדומה. כל בלאי המתעורר במערכת המכנית של המעלית נדרש לתיקון מיידי ומקצועי, וזאת על מנת לשמור על בטיחות המעלית ולמנוע את החרפת הבעיה או התקלה.

    על מה יש לשים דגש בעת השכרת חברה לצורך שיפוץ מכני?
    המעלית משרתת את דיירי הבניין על בסיס קבוע, ולכן, אין להקל ראש בבחירת החברה שתשפץ אותה, היות והבטיחות קודמת לכל. לשם הבהרה: לכל תיקון או שיפוץ קיימת השלכה על בטיחותה של המעלית, ויש לקחת זאת בחשבון בעת בחירת החברה המתאימה לשיפוץ. רצוי לבחור בחברה בעלת המלצות רבות, ותק רב וניסיון בתחום זה, ולהתרשם מעבודות קודמות שעשתה. אנו בהד מעליות בעלי ניסיון רב שנים בתחום שיפוץ והתקנת המעליות, כאשר באמתחתנו מאות לקוחות מרוצים. לקבלת הצעת מחיר, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.