הוספת מעליות לבניין קיים

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    מעלית הינה חלק בלתי נפרד ממרבית בנייני המגורים כיום, בין אם מדובר בבניין גבוה במיוחד ורב קומות, ובין אם מדובר בבניינים נמוכים יותר, להם 4 קומות בלבד. בשל העובדה כי בעבר הבנייה התאפיינה במבנים נמוכים יותר, בניינים רבים נבנו ללא מעלית – עניין המפריע לאנשים רבים החיים בבניינים כאלה. חשוב לדעת כי תמיד ניתן לבצע הוספת מעליות לבניין קיים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מדוע להוסיף מעלית לבניין קיים?
    להוספת מעליות לבניין קיים יתרונות רבים, כאשר הבולטים שבהם הם:
    • העלאת ערך הבניין והדירה – ערך של בניין בו מותקנת מעלית, אינו שווה לערך של בניין בו לא מותקנת מעלית. כאשר אנו מבצעים התקנת מעלית בבניין, אנו למעשה מעלים משמעותית את ערך הדירה שלנו.
    • נוחות – דיירים מבוגרים, או לחילופין דיירים צעירים עם ילדים קטנים או תינוקות, חווים שלל בעיות התניידות. מעלית מסייעת לפתור את מרבית הבעיות הללו.

    מי מבצע הוספת מעליות לבניין קיים?
    כיום, קיימות חברות רבות בשוק המוסיפות מעליות לבניינים קיימים. עם זאת, לא כל החברות הללו הן אכן חברות מקצועיות ומיומנות במיוחד. חשוב מאוד להבין כי הוספת מעליות לבניין קיים היא אינה פעולה פשוטה. הוספת מעליות לבניין קיים דורשת מיומנות רבה וידע רב, הן בתחום הביצועי והן בתחום ההנדסי. לכן, יש לבחור אך ורק בחברה מקצועית ומיומנת, בעלת ותק של שנים רבות בתחום, לבצע עבודות מסוג אלה. ניתן להתרשם מאיכות העבודה ומביקורות באתר האינטרנט של החברה, וכן גם ברחבי הרשת. בנוסף, רצוי מאוד לברר עם החברה באיזה טכנולוגיה היא עושה שימוש בעת הוספת מעליות לבניין קיים, לדאוג לקבל אחריות מתאימה על ההתקנה וליווי מקצועי לכל אורך הדרך.