שיפוץ דקורטיבי למעליות

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    שיפוץ דקורטיבי למעליות עם המקצוענים של הד מעליות

    שיפוץ דקורטיבי למעליות הינו שיפוץ שמטרתו שיפור הנראות של המעלית הקיימת בבניין המגורים. בניגוד לשיפוץ מכני, שמטרתו לטפל בחלקי המעלית השונים ותקינותם, מטרתו של השיפוץ הדקורטיבי הינו עיצוב המעלית מחדש בלבד.

    לשם מה צריך שיפוץ דקורטיבי למעלית?
    שיפוץ דקורטיבי של מעלית הבניין משפיע באופן ישיר על נראות הבניין, כמו גם נוסך בדיירי הבניין תחושת בטיחות בעת השימוש במעלית. ככל שהמעלית הינה חדשה ויפה יותר, כך היא נראית יוקרתית יותר, והעניין משליך ישירות על יוקרתיות בניין המגורים שלכם.

    מה כולל שיפוץ דקורטיבי למעליות?
    השיפוץ הדקורטיבי למעליות כולל החלפת או שיפוץ כל חלקיה של המעלית ברמה העיצובית: החל מרצפת המעלית, דרך המעקה שלה ועד לתקרת המעלית. במסגרת השיפוץ תוכלו לבחור בצבעים, מפיצי ריח נעימים, סוגי פורמייקה וכל חומר אחר שתרצו במעלית. לרוב, במסגרת השיפוץ גם מוחלפים לחצני המעלית ללחצנים מסוג חדיש ואיכותי יותר.

    את מי נשכור לצורך שיפוץ דקורטיבי של מעלית הבניין?
    היות והמעלית הינה מעבר לפריט יפה הקיים בבניין, יש לבחור בחברה לה ותק וניסיון בתחום המעליות – החל מהתקנה, דרך שיפוץ מכני ועד לשיפוץ הדקורטיבי של המעלית. בעניין זה, אין להסתמך בשום פנים ואופן על דעתם של מעצבים ללא ניסיון בתחום המעליות, היות ומדובר גם בעניין בטיחותי. אנו בהד מעליות מתמחים בשיפוץ דקורטיבי למעלית, כמו גם בשיפוץ מכני ובהתקנת מעליות מזה שנים רבות.