מעליות להשבחת הנכס

הצטרפו עכשיו ותהנו מ- 20% הנחה
מצטרפים עוד היום לחברת הד מעליות ונהנים מ- 20% הנחה על כל החלפים למעלית שלכם. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם
חייגו: 050-8228899

    כיום, בשל הביקוש הגבוה לדירות – בין אם לצורך השכרה ובין אם לצורך קנייה, אנשים רבים מנסים להשביח את הנכס שלהם בכל מיני דרכים. אחת מהדרכים היעילות ביותר להשבחת נכס, הינה באמצעות הוספת מעלית לבניין. לפניכם כל מה שצריך לדעת על הנושא.

    כיצד מסייעות מעליות להשבחת הנכס?
    ערכו של בניין בו לא קיימת מעלית, לרוב יהיה נמוך יותר (לעיתים אף משמעותית) מבניין בו מותקנת מעלית. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, אך באופן כללי, ניתן לומר באופן גורף כי מעלית מסייעת לדיירי הבניין להתנהל באופן נוח יותר, וכמו כן מנגישה את הבניין לאוכלוסיות שונות, וביניהם ילדים קטנים, הורים עם תינוקות, נכים, אנשים מבוגרים ועוד. מסיבה זו, מרבית האנשים שרוכשים דירה כלשהי, מעוניינים לרכוש דירה בבניין בו קיימת מעלית. כמו-כן, מומלץ להתקין במעלית מפיצי ריח לאווירה נעימה יותר לדיירים.

    כיצד מתקינים מעלית בבניין מגורים?
    התקנת מעלית בבניין מגורים היא אמנם משימה מעט מורכבת, אך מצד שני מדובר בפעולה דיי פשוטה לאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. תהליך התקנת המעלית לרוב אורך כארבעה עד תשעה חודשים, כתלות בסוג הבניין, סוג המעלית המותקנת ועוד. לרוב, בבניינים נמוכים יותר, ההעדפה תהיה להתקין מעלית הידרואלית – שהינה מהירה ואמינה יותר ממעלית חשמלית. בבניינים רבי קומות, לעומת זאת, בדרך כלל יש צורך להתקין מעלית חשמלית בלבד. בכל מקרה, לפניכם פירוט התהליך:
    • בחירת הפיר – טרם התקנת המעלית, יש לבחור את החלל (הפיר) בו היא תנוע.
    • בחירת סוג המעלית
    • חפירה ויציקה של בור המעלית
    • בניית הפיר, התקנת המנוע של המעלית, התקנת דלתות הפיר, התקנת התא, התקנת מערכות החשמל והפיקוד
    • הפעלת המעלית וביצוע ביקורת חשמל
    • בדיקה מטעם מכון התקנים
    • מסירת הוראות שימוש והוראות חילוץ לדיירים, בכלל זה הוראות התנהלות במקרים של הפסקת חשמל או תקלה אחרת.